Ugovor o redovnom održavanju liftova
20.8 - Primer ugovora o redovnom održavanju liftova - usluzi
UGOVOR Br. ____
ZAKLJUČEN IZMEĐU: ____________ (u daljem tekstu Naručilac), koga zastupa ____________ i
"DAVID PAJIĆ - DAKA" SERVIS I REMONT IZ BEOGRADA, Đure Đakovića 29 (u daljem tekstu izvođač), koga zastupa direktor ____________.
REDOVNO ODRŽAVANJE LIFTOVA
Član 1.
Predmet ovog ugovora je redovno (tekuće) održavanje liftova, shodno Pravilniku o tehničkim merama i uslovima za liftove. Poslovi vezani uz članove 17. i 18. istog Pravilnika obaveza su Naručioca.
Član 2.
Ostali radovi i popravke, van redovnog (tekućeg) održavanja podležu uslovima iz ovog ugovora, a utvrđuju se (obim i cena) posebno potpisanim zaključnicama.
Član 3.
Za nasilna oštećenja liftovskih delova Korisnik će obavestiti Naručioca, a Naručilac će dati nalog Izvođaču za popravku uz posebnu naplatu, tj. potpisuje Zaključnicu za rad.
Član 4.
Sijalice u kabini i obezbeđenje istih od oštećenja kao i redovnu zamenu vrši Naručilac. Isto tako je obaveza Naručioca da svakih tri meseca čisti dno voznog okna i održava ga u ispravnom - suvom stanju.
Član 5.
Izvođač se obavezuje da će na liftu u okviru redovnog (tekućeg) održavanja vršiti: podmazivanje liftovskih elemenata, pregled i kontrolu svih sigurnosnih elemenata lifta i ot-klanjanje zastoja po pozivu ovlašćenog lica Naručioca - i to za sve vrste liftova jedanput u mesecu.
Za otklanjanje zastoja preko broja predviđenih prethodnim stavom Izvođač će posebno zaračunati Naručiocu troškove intervencije, a obaveza Naručioca je da te troškove isplati.
Član 6.